Macarrones con mermelada de naranja

Macarrons amb melmelada de taronja

Ingredients

  • Melmelada de carbassa i taronja es im-perfect®
  • Llavors de carbassa
  • Macarrons
  • Romero sec
  • Pastanaga
  • Sal i pebre
  • Oli d'oliva

Pas a pas

  1. - Rentem les pastanagues i les trossegem. Les afegim a una olla amb aigua abundant i ho portem a ebullició fins que estiguin toves. Amb una aranya pesquem les pastanagues i juntament amb una mica d'aigua les triturem fins a obtenir una densitat de puré.
  2. En una paella rostim lleugerament les llavors de carbassa. Un cop torrades els afegim una mica de sal i les reservem.
  3. A la mateixa paella, a foc baix, afegim oli i el romaní i ho deixem infusionar 2 minuts. Després hi afegim el puré de pastanaga i la melmelada de carbassa i taronja.
  4. A la mateixa aigua de la pastanaga, que hem portat de nou a ebullició, hi afegim sal i la pasta. 4 minuts abans que s'acabi el temps de cocció, tanquem el foc i deixem la tapa, colem la pasta 1 minut després del temps que indica el fabricant.
  5. En un plat fons afegim primer la pasta, damunt la salsa i després les llavors.

Bon profit!

Recordeu que les conserves vegetals és im-perfect® són ideals per acompanyar les vostres receptes. Intenteu utilitzar-les a la cuina per donar un nou toc de color i gust als vostres plats, i compartiu la vostra experiència etiquetant @esimperfect a Instagram.

Tornar al bloc